Digital Signage maakt studenten meer geïnteresseerd in het verkrijgen van informatie via digitale kanalen

October 9, 2022
Laatste bedrijfsnieuws over Digital Signage maakt studenten meer geïnteresseerd in het verkrijgen van informatie via digitale kanalen

Op het gebied van onderwijs verspreidt digital signage zich snel en zijn visuele interesse en efficiëntie zijn een effectieve manier geworden voor campusactiviteiten en de uitwisseling van belangrijke informatie.Sterker nog, 97% van de studenten verkiest informatie via digitale kanalen te krijgen.

 

Tegenwoordig krijgen veel jongeren, vooral degenen die in de jaren tachtig zijn geboren, vooral nieuws- en amusementsinformatie van digitale schermen.Volgens een onderzoek van Deloitte worden televisies zelfs een "secundaire bron", vervangen door telefoons of tablets.

 

Op dit moment zou elk bedrijf of elke organisatie die zich op een specifieke boodschap wil richten, meer geneigd moeten zijn om een ​​meer gerichte, vertrouwde aanpak te hanteren.

 

De drie belangrijkste aspecten van digital signage voor onderwijsinstellingen zijn: het verminderen van verwarring en verwarring, noodwaarschuwingen en het vastleggen van publiek.

 

1. Verminder verwarring en verwarring

Narrowcasting kan meer ruimte besparen, beoordelingen van aankondigingen afdwingen en onderhoud van de handen van veel gebruikers naar een of twee personeelsleden verplaatsen, in plaats van veel wandruimte in beslag te nemen met prikborden vol verouderde rommel.

 

2. Noodalarm

Steeds meer universiteitscampussen gebruiken de telefoons van studenten om noodmeldingen in tekst- of e-mailformaat door te sturen.Digital signage-systemen op de hele campus vullen deze aanpak aan door een efficiënte en directe manier te bieden om alle studenten of medewerkers op de hoogte te stellen in geval van een weers- of veiligheidsgerelateerde noodsituatie, zelfs als hun telefoons op dat moment niet online zijn.Standaardinformatie kan vooraf in een bestand worden opgeslagen en naar behoefte worden geüpload, of nieuwe informatie kan dynamisch worden geïnnoveerd om onverwachte situaties het hoofd te bieden.

 

3. Leg het publiek vast

Welke campus je ook bezoekt, er zijn altijd ideeën voor de studenten die in de rij staan ​​om het publiek aan te trekken.In bibliotheken, registratiekantoren en cafetaria's trekken dynamische digital signage systemen altijd meer aandacht dan flyers aan de muur.Informatie over alles, van weersvoorspellingen tot collegegelddeadlines tot wekelijkse speciale aanbiedingen in boekhandels, kan worden gedeeld.En aangezien de traditionele manier om een ​​bericht op een folder te delen wordt vervangen door digital signage, wordt er minder papier en inkt gebruikt, waardoor het investeringsrendement toeneemt en de boodschap beter wordt afgeleverd.