De reden waarom interactieve whiteboard op de originele videostichting van de confererensoftware, HD, hoge definitie, interactief ontwerp, schrijvende en andere functies toevoegt. Deze eigenschappen zijn dringend nodig in moderne conferentievideo's, en interactieve whiteboards worden niet alleen gebruikt in vergaderingen, worden zij meer en meer gebruikt in populaire online onderwijsoefeningen.
Eerst, draadloos met dezelfde frequentiefunctie om bidirectionele interactie te bereiken
Eerst en vooral, is het belangrijk om het concept online onderwijs te begrijpen. Dit is de laatste jaren een ontwikkelingstendens. Het online onderwijs breidt ruimtelijke ordening uit wirelessly en combineert met de toepassing van AI intelligentie, die een efficiëntere nieuwe vorm van praktijkonderwijs is.
Ten tweede, op voorwaarde dat het online onderwijs een onvermijdelijke tendens wordt, moeten wij dingen volgens goede videomededeling verbeteren. Zoals voor mededeling, is deze enige video onderwijsoefening, zoals het letten op TV, te stijf en kan niet de interactiebehoeften van off-line opvoeders tevredenstellen.
Toch vereist de onvermijdelijke tendens van online onderwijs het gebruik van een meer en meer nuttige videosoftware, en voegt interactieve whiteboard van HDFocus draadloos mede-frequentievermogen toe. Dit soort software maakt online onderwijs niet enig, maar meer bidirectionele interactie, kan realistische imitatie van de echtste onderwijsmilieuscènes zijn.
Ten tweede, is het gebrek aan participatie in online onderwijs omhoog gemaakt
Is HDFocus interactieve whiteboard nog zeer rijp, bekijkt de frequentie van diverse praktijkregelingen kan zijn glimpsed. Zo hoe compenseert deze software precies de tekortkomingen van online onderwijs?
Eerst, verandert het een unidirectionele infusie in een bidirectionele interactie. Specifiek, op de voorwaarde van stabiele netwerksnelheid, kunnen de off-line gebruikers en de online praktijkinstructeurs afzonderlijke interactie bereiken. Dit vermindert de off-line gebruikers, wegens het gebrek aan participatie en onvermijdelijk lijk luie stemming.
Ten tweede, vereenvoudigt het de vervelende educatieve software en de het schrijven tijd van testvragen. Vooral de laatste jaren, is de totstandkoming van wat onderwijs op het werk, voor deze groep mensen, tijd de kostbaarste plaats. Het online onderwijs staat hen toe om onnodig afval van tijd te verminderen.